Tüketici Güven Endeksi Nisan’da Düşüş Gösterdi

Tüketici Güven Endeksi Nisanda Düşüş Gösterdi

Nisan ayında tüketici güven endeksi, Mart ayına kıyasla yüzde 2,3 oranında azalarak 83,9 seviyesine geriledi. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) ve Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) iş birliğiyle yürütülen tüketici eğilim anketi sonuçlarından elde edilen verilere göre, Mart ayında 85,9 olan tüketici güven endeksi, Nisan ayında düşüş yaşayarak 83,9’a geriledi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Ekonomi

Related Posts

Tatil sezonu öncesi rezervasyon dolandırıcılığı uyarısı

Tüketici Hakları Derneği Başkanı Ergün Kılıç, yaklaşan tatil sezonu öncesinde erken rezervasyon yapmak isteyenleri, sahte internet siteleri nedeniyle yaşanabilecek dolandırıcılık riskine karşı uyardı.

Bakan Işıkhan duyurdu: Binlerce kişinin emekliliği iptal edilecek

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, katıldığı canlı yayında 9 bin kişi tarafından sahte boşanma yoluyla yetim aylığı alındığını duyurdu. Işıkhan, 7 bin 400 kişi hakkında işlem başlatılarak, adreslerine gerekli tebligatların gönderildiğini duyururken, bu kişilere ödenen rakamların faiziyle geri alınması için savcılığa suç duyurusunda bulunulduğunu açıkladı.

Sağlık turizmine yeni ayar

Gelişmiş sağlık altyapısı, uzman kadroları ve fiyat avantajıyla sağlık turizminde küresel anlamda adından söz ettiren Türkiye, bu alanda yeni bir düzenlemeyi devreye aldı.

Fed finansal istikrara yönelik en büyük riski açıkladı!

ABD Merkez Bankası finansal istikrara yönelik en büyük riski açıkladı. Finansal İstikrar Raporu’nda politika belirsizliklerine ve ABD’nin borcuna da dikkat çekildi.

Konya’da don felaketi: Kiraz ve meyve bahçeleri büyük zarar gördü

TZOB Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, Konya Akşehir’de don nedeniyle meyve ağaçlarında yüzde 90’a varan zarar meydana geldiğini belirterek, üreticinin desteklenmesi çağrısında bulundu. Özellikle badem, ceviz, kayısı ve kiraz bahçeleri ağır hasar aldı.

İstanbul depremleri sonrası e-ticarette afet ürünlerine talep patladı

İstanbul’da yaşanan depremlerin ardından deprem çantası, çadır, powerbank ve yağmurluk satışları fırladı. Online alışverişte afet ürünlerine talep yüzde 400’e varan artış gösterdi, çadır siparişleri ise 5,5 kat yükseldi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir